Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Wiieee!!

Kategori: Allmänt

Igår var det premiärtävling i rallylydnad för mig och Adele nere i Eslöv. Jag & Jessica bestämde oss förra veckan efter tre träningar (Jessica enbart två) att vi skulle anmäla oss. Vad hade vi gett in oss på??!!


Banan var inte alltför svår men det var en skylt som jag inte ens tränat, men det gick bra ändå. Både min och Jessicas mardröm är "ligg" skyltar då varken Adele eller Engine tycker om att lägga sig i ett kallt ridhus och har önskemål att man har tävlingar inomhus i framtiden. 😃 Det gick bra för oss båda, jag fick 74 p och ett godkänt resultat.

Vi hade tyvärr en stor miss på näst sista skylten då Adele tittade bort på en hund som skällde i fortsättningsklassen, tänk annars hade vi haft 84 p... Jessica & Engine fick 77 p vilket också var godkänt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: