Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Party!!

Kategori: Allmänt

Den lilla gick själv in i stugan och la sig i sin korg vid 9 tiden, då tyckte hon att vi var för stökiga. Sen kom hon ut efter någon timme och sov i Annas knä hur länge som helst. Efter det så la vi henne i ett av sovrummen då det var svårt att se henne i mörkret. Hon sov till kl 8 till M vaknade, sen tog de en morgonpromis till stranden.
 
 Visst är Emelis nya väska fin?!
 
 
- Sandra & Emeli -
 
 
- Anna har skaffat ny hatt. ;) -
 
 
Så här såg det ut när jag skulle lägga mig!!
 Anna skulle sova tillsammans med lillasyster i vårt gamla "barnrum" och jag & M i dubbelsängen. Men det blev ändrade planer. Anna ville tvunget sova med Dellan. ;) Jag hade inte hjärta att gå in och väcka dem så jag fick snällt gå in och lägga mig oss syrran. vilken syn.. haha..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: