Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Tjejfest i Helsingborg!

Kategori: Allmänt

Annelie kom på den smarta idén att samla ihop töserna och köra en " Drink-provning á la halv 8 hos mig"
 
Varje tjej skulle ta med sig ingredienser till sin favvodrink & var 20 minut så skulle var & en bjuda på sitt bidrag och därefter skulle vi poängsätta drinkarna. Jag funderade länge och väl då jag egentligen inte är så förtjust i drinkar.. Tillslut rådfrågade jag syster och fick lite bra tips. Det blev den klassiska Rosa pantern, då Annelie är tokförtjust i rosa.. ;)
 
Drinken blev mkt uppskattad, tyvärr fick jag inte veta resultatet på drinken för jag & Sandra var tvungen att ta tåget hem vid 23. Tio goda drinkar hann vi med i alla fall. Undrar hur man kommer att må i morgon när man blandat så mycket?! ;)  Jag & Sandra var tillbaka i stan vid halv 1, så det blev utgång i Hässleholm i stället.
 
 
-Linnzan & Bettan -
 
 
- Värdinnan Annelie -
 
 
- Gott -
 
 
- Pinglorna Sandra, Mickis & Linn -
 
 
- Hälften av gänget samlat -
 
 
- Mitt bidrag, Rosa Pantern -
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: