Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Adeles årskrönika 2015

Kategori: Allmänt



Tävlingsåret i rallylydnad började på Vinterspecialen i Skövde, trots att vi inte hade tränat något alls, så få fick vi ändå ett godkänt resultat. 


Finns det hjärterum 💞 


Det har blivit många långa promenader i skogen med kompisen Lemmy. 


Vi har även busat en del.. 


Min favoritsysselsättning: Sola!! 


I våras fick vi även åka och vara fotomodeller för en dag, efter en stund så tyckte jag att det var såhär kul 😜 


Vi hann även göra några starter i agility, detta är det absolut roligaste jag vet.  


Här plockar vi en pinne i hoppklassen 1. 


Vi har tävlat lite i rallylydnad och jag kan nu titulera mig som RLD N och tävlar nu i fortsättningsklass. 



Jag har passat gudbarnen en del i år och varit med på alla deras idéer. 


Vi har varit i Gränna i år, där jag tävlade i agility och rallylydnad. 


 Det blev två rosetter, varför kan ni inte sluta och fota mig snart???


Vi har gjort vårt bästa att hjälpa husse när han arbetar. 



Vi har varit på semester på Öland, där det simmades i havet varje dag. 


Puss brorsan 



När kommer godiset, vi vet att du har dem bakom ryggen....




Helgkurs för Kristina Beskow, har nog aldrig varit så trött efter en helg.. 



Äntligen kom snön, helt plötsligt så var det väldigt roligt att vara ute även om det är kallt. 


Att få besök är superkul!! 



Nu när det är vinter så kan man inte lämna platsen framför kaminen för då kommer någon annan och snor den. 


God Jul, men var är våra julklappar?!?!


Till nästa år hoppas jag på många agilitytävlingar. 💜💗💜 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: