Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Vaccination..

Kategori: Allmänt

Igår var vi och fick en liten spruta. Som tur var så märkte hon ingenting, puhh.. Tur för mig som är spruträdd som bara den. För säkerhets skull så hade jag med Anna som moraliskt stöd.. Stort tack!!

Så idag får man faktiskt sova en stund i sängen. Hade en sambo som sa innan vi skaffade hund att "vi absolut inte skulle ha några hundar i sovrummet", kan bara meddela att nu ligger hon i sin säng på golvet nedanför mig.. ;)

Men jag kan säga att jag visste att staffarna hade lite kostiga ljud för mig men ibland bara faller man i skratt, de låter för roligt.. Och snarkar gör hon som bara den.. Jag har fått börja sova med öronproppar, men det är det värt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: