Adele & Manfred

Det är en blogg om Adele & Manfred och våra äventyr tillsammans..

Manfreds årskrönika 2015

Kategori: Allmänt


Vinterspecialen i Skövde slutade med en 3:plats. 


En vanlig jobbdag, Adele håller koll på lillbrorsan så han sköter sig. 


Men syrran är allt bra ibland, som huvudkudde till exempel. 


Men bäst är att sova själv, helst i en stol, soffa eller säng. 


Våren fortsatte med bra resultat i utställningsringen, på Malmö internationella blev vi 1:a junior och 4:e bästa hane, enbart 9 månader gammal. 


Träning inför premiären på rallylydnadsbanan är i full gång. 


Skobärarens mästare, sno skor från gäster är Manfreds melodi. 


Tugga ben ska göras tillsammans. 


Men Oops, Manfred fastnade också på foto, en riktig fotomodell. 


Hamnade i himmelriket hos mina föräldrar. 


Fick åka över till Danmark två gånger på hundutställning. 


Testade att flyga. 


Var på husbilssemester igen. 


Myser som bara jag kan... 💞


Jag kan också titulera mig som RLD N. 


Leker på en hundlekplats. 


Chillar i Gränna. 


Tävlar i rallylydnad. 


Träffar min mamma och syskon. 



Vaktar huset. 


Ojsan, husses sko bara råkade hopp in i min mun. 


Är på semester på Öland. 


Har kompisen Lemmy på besök. 


Jag har ABSOLUT inte snott benet från Adele. 


Hamnade på Åland för lite hundutställning. 


Busar med mina killkompisar Lemmy och Ouzo. 


På joggingrundan ska bollen med, annars springer jag inte en meter. 


Blev Nordisk Juniorvinnare och CRUFT kvalad på Stockholms hundmässa. 


Myser med husse. 


Nu är mitt år slut, gissar att nästa år kommer bli minst lika roligt. 💗💜💗 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: